icon

Osnovna škola "Zvezdobrojci"

shape
shape

Тим

Настава

Алиса Халиловић,  координатор наставе, учитељица

Заинтересована од тинејџерских дана за рад са децом дипломирала сам и мастер студије завршила на Учитељском факултету у Београду. Деца су ми увек била инспирација, јер сматрам да су најбољи учитељи нама одраслима. Моје досадашње искуство у раду са ученицима свих узраста научило ме је да рад посветим целокупном развоју детета. Посебно посвећена креативном учењу које доприноси развоју индивидуалности, маштовитости, креативности, самосталности и сарадње код деце. Најважније је створити подржавајуће окружење у којем свако дете може да напредује својим темпом. Мој приступ учењу заснован је на игри, истраживању и искуственом учењу, омогућујући деци да откривају свет око себе на свој начин. Верујем да је свако дете јединствено, да смо у учионици сви једнаки и зато смо ту да заједно учимо и растемо!

Тијана Дринчић, васпитачица

У Звездобројцима се дружим са предшколском групом. Заједно свакодневно стварамо топлу и пријатељску атмосферу у којој се играмо, учимо и водимо рачуна о себи и другима као и о нашој околини. Реализација пројеката је кроз игру као основну активност у којој деца предшколског узраста уче и развијају се. Ослушкивање дечијих интересовања и праћење њиховог стадијума развоја кроз НТЦ радионице, друштвене игре, решавање проблема, покретне игре, очигледне примере, експерименте и уз сарадњу са локалном заједницом и породицама, деца су мотивисана и подстакнута да уче, напредују, расту и развијају се у сопственом темпу, да буду самостална и спремнa за школске дане који су пред њима. Аутентично и слободно креативно изражавање, певање и плес су такође битни и неизоставни сегменти наших радионица. Развијање свести о значају заштите и очувању природне и друштвене средине је данас више него битна тема о којој свакодневно причамо и учимо кроз најразличитије методе и технике. Највише времена проводимо ван школских просторија и без савремене технологије усмерени једни на друге. Организовање разноликих активности које су примерене телесном и духовном развоју сваког детета доприноси развоју дечијих снага, вештина и способности. Кроз свакодневне ситуације учимо да смо вредни и верујемо у себе, заједно растемо и припремамо се за свет који нас окружује.

Марија Николић, учитељица

Волим позив који сам одабрала, јер је рад са децом велики изазов. У том живом процесу имамо могућност да учимо једни од других и да деца развијају способности и навике које ће им користити у будућности. Као учитељ имам одговорност да подстичем интелектуални напредак, али сматрам да је једнако важно радити на развоју социјалних и емоционалних вештина.

Милица Сталетић, учитељица

Учитељски факултет сам похађала у Београду где сам стекла звање мастер учитељице. Одлучила сам да моја животна мисија буде „срећно дете”. Учитељ треба да, пре свега, добро разуме потребе детета, да препозна да ли је уморно, тужно, весело, љуто, нерасположено, гладно и слично. Након тога трага за различитим стратегијама како би му помогао да те потребе и задовољи. Поред разумевања, потребно је и пружање безусловне љубави, пуно загрљаја, топлине и нежности. Дете треба да се осећа сигурно. Када се ови циљеви остваре и када се стекне узајамно поверење може се прећи на овладавање различитих садржаја, стицање нових знања, креативност и истраживања. Оног тренутка када дете оде од из школе срећно, а са још већом жељом и осмехом се врати, знаћу да сам на добром путу и да сам остварила свој циљ.

Јована Аџић, учитељица

,,Деца у потрази за срећом не стижу да завире у свој свет“ каже др Ранко Рајовић, лекар, стручњак за рани развој интелигенције. Не постоје на свету два иста пута до среће, свако дете треба и мора да има свој. Највише волим свој позив јер сам свакодневно у могућности да им на том путу помогнем – изоштрим сваку нејасну мисао, подржим сваку другачију идеју, превијем свако изгуљено колено и научим их да су падови само пут ка врху. Ипак, најбитније, да не одустанем док свако од њих не постане свестан да тај врх није нигде, осим тамо где га они поставе.

Исидора Милановић, учитељица

Катарина Милићевић, наставница енглеског језика

Велику љубав према енглеском језику пожелела сам да пренесем на децу и у ОШ „Звездобројци” то радим свакодневно. Знања стечена на Учитељском и Филолошком факултету трудим се да примењујем у свакодневном раду са ученицима од предшколског узраста до четвртог разреда. На интересантан начин повезујемо теме са темама из других предмета и кроз игру, песму, причу и глуму заједно учимо и растемо.

Тамара Ристић, наставница српског језика

Маја Драгић, наставница историје

Немања Потребић, наставник географије

Марија Максимовић, наставница математике

Захарије Бошковић, наставник физике и математике

Маја Грујичић, наставница биологије и хемије

Основне и мастер студије за професора билогије завршила сам на Биолошком факултету у Београду. Још током студирања своју каријеру сам усмеравала ка едукацији и раду са младима. Љубав према чудесном живом свету који нас окружује желим да пренесем и на своје ученике. У дечијој ћуди је да су радознали, пуни различитих питања и дилема, трудим се да на интересовања ученика одговорим провоцирајући њихово знање и машту. Учимо свакодневно једни од других, трудећи се да проширујемо оквире сопственх интересовања. Граница између магије и хемије је танка и то је оно што оставља импресиван утисак на децу. Проучавање природних наука на основу примера из свакодневног живота даје темељно и функционално знање чему тежим током рада са својим ученицима.

Немања Протић, наставник верске наставе

Срећко Маловић, наставник физичке културе

Александре Николић, наставник музичке културе и француског језика

Драгана Марић, наставница технике и технологије

Стефан Крстић, наставник информатике

Зоран Раковић, координатор радионица у природи

Стручни сарадници

Весна Јокановић, психолог

Иван Костић, педагог

Секретаријат

Вјера Јеловац, секретар

Кухиња

, куварица

, помоћна радница

Одржавање објекта

Биљана Раштегорац, хигијеничарка

Посао спремачице – хигијеничарке зна да буде веома незахвалан и не баш атрактиван. Бити спремачица у ОШ „Звездобројци” је нешто друго. У школи се бавим одржавањем хигијене. Поред тога ту сам да чујем и видим оно што је можда неком промакло. Ту сам за сва дечија питања и одговоре. Блискост и повезаност са децом као и са запосленим у школи моју функцију ставља на виши ниво. Кад вам се неко обрадује при сваком сусрету, кад вам неко да до знања да воли што сте ту где јесте, онда сте сигурни да сте успели – а ја се баш тако осећам.

Милева Булајић, хигијеничарка

Игор Стојановић, техничар одржавања

Директор школе